rubriiiiiiik

hejsan. Idag har jag vart i skolan hehe ofc!
har skrikit åt paula och julia ( proviva ) och kajsa..:O
j*vla konstiga saker dom är HAHAHAHAHHAHAHAHHHAHHAH!!!!
sen har jag fått damp på johanna:O men asso skit hon skyller på mig vafan!
men aja:)

men nu är jag hemma hos emelie och lyssnar musik och messar med jxj, ska typ kanske träffa han och jeppe med emelie:S men aja puss;P:*

jag:)

emelie och lilla jag(a)

emelie & jag såklart:D§§

FETT ful bild på mig som emelie tog..:$

jag ( fuuuuul ) och emelie:)§§

jag och emelie:D

jag och emelie:) älskar dig såklart gumman:)

lilla jag och emelie:')

jag:Ö haha:)§§

jag och emelie:P<3

jag och emelie..§§






Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du ha frågestund det var längesen :)

2010-03-08 @ 17:16:48
Postat av: liisa´

haha, jag har aldrig haft frågestund:S

asso jag pallar inte. men kanske kan ha det..

2010-03-08 @ 20:29:11
URL: http://llce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0