Heart bit♥

tjatja:)

snackade me aleks i tele igår sen skulle han dra o duscha!
sen somnade jag i tele, somsagt de blev ej så att jag slaggade me johanna:(
menmen....<3

jag vaknade runt 04:00 av ett J***VLA gnäll, o jag ba men vafhan e deee för ngt?!:O
HAHA!
.... haha sen kom jag på att kattungen somnade också i mitt knä, men den låg inte i mitt knä o jag gick runt i HELA huset o letade efter katten, hittade den inte så väckte pappa o vi två gick runt i letade men hittade den inte så vi gick o la oss igen. sen klockan halv 7 imorse vaknade jag av att mamma va i mitt rum, så sa hon att hon hittat katten, den låg på en stol vid min säng o aaa-.-'
7kt att jag inte såg den;$
o nu har den klättrat upp i soffan, asså underifrån så nue den i madrassen om ngn fattar?
inte jag iaf!
HAHHAHAH....!

har käkat också:D
hahah de va skiiit staarkt:P


- Cirkus 2 år sen,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0