möta johanna snart(K)<3

shuuue!


skulle ju träffa johanna igår men se blev ej så:(

jag åkte o mötte turken i alé.
sen efter ett tag åkte vi hem till hellman, sen såg vi bajen matchen!<3333
ehm.......... vi mötte alexander o typ 4 andra killkmopisar till dom:S
men alexander, hellman o dom andra skulle till medis/t-c.
jag o turkeeeyy åkte hem igen:S
sen efter ngn timme hahan så åkte turkey hem o mamma hämtade mej för jag orkar inte dö på vägen hem i backen:Ö
plus att de va skiiit kaaaallt!:(:(:(:(:(:(

när jag kom hem käkade jag ngn grej:S de va faktiskt gooott:D
sen daaata, sms o såntttt<3
haha inget o skriva men idag ska jag träffa johanna iallfall!:)
hon ska ba damsuga hemma vilket jag också gjort, har fixat i mitt rum lite. hahahaha hade kläder över skrivbordet, golvet, byrån, sängen o aa..... haha ÖVERALLT!
men ska messa johanna o fråga om hon e klar snart:D<3


pusspuuuuuuss!(K)

- freeeedaaags tror jag:D
hemma hos johanna.

* ska be johanna om vi kan ladda ner bilderna från aa haha.... *
kaaaanske kommer säääänare *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0