Saknad vänskap!

' Kommer inte skriva namn, om hon/han inte vill att jag skulle skriva om han/hon '

Saknar dej, saknar oss, saknar vår vänskap.
Jag saknar allt....
Lägger minst en tanke varje dag på de du o jag hade. Men de ända jag har kvar e bland de finaste jag har o de e minnerna me dej. Vill bara veta vart jag har oss nu, om de finns en chans att vi blir sams igen....?
Troligen inte.
Vi gav varanda hopp om framtiden tillsmmans men de va ba lööööööögner!
Vill kunna kalla dej för bästavän igen, jag saknar varje sekund. Varje dag!
Sanningen e att jag älskar dej gumman ( gamla bästavän ) :(
Vill ha tillbaka vår vänskap o tiderna förut. De va lixom du o jag mot världen, du vet....?
Om du va tvungen att lämna dehär kunde du åt minstonde ta me meeeeeej?!:'(
Tänker tillbaks på hur de va, tänker tillbaks på våra dagar o dom stunder o minnen vi delat. Ta inte dehär som tomma ord, även om jag inte e där för dej när du behöver hjälp som betyder de inte att jag skiter i dej, för jag vet inte längre när du mår dåligt för du berättar de för andra nu o jag kan inte se de på dej för vi träffas inte längre....
Jag vill göra oss båda glada som i gamla minnen.
De har gått fram o tillbaks mellan dej o mej, men vi båda väntade även om vi svek.
Även om jag vill så tror jag inte att vår vänskap finns kvar men kanske, kanske den fortfarande finns men inte lika otrolig som förut.

Du o jag de e fucken så de ska va!:(
Kommer du när du skickade ' Louiiize-Den bästa vännen ' till mej?
Känner verkligen så nu:(
Hur ska man inte kunna känna en saknad efter 5-6 år me dej?!
Du va den jag älskade mer än allt, o allting vi gjorde borde jag väll inte ha tagit för givet!

L<3_ finns inte mer!

Nu finns de ba minnen av de som fanns, jag hade ristat in din första bokstav på min arm.
Allting försvann o de bästa försvann.
De va vi, ingen annan än oss men vi sket i våra löften så vi krossade oss.....
Vi måste fortsätta att kämpa för oss två föratt de ska funka, om du nu vill att vi ska ha de bra!

›Jaaag saaaaaknar deeeej!‹


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0