2010-09-12 | 15:47

tjatja!

i fredags träffade jag ju ogge/oscar och gusten

var ute tills klockan 10 på kvällen sen drog vi hem till mig en halv timme sen drog dom hem till oscars morfar.

och igår kom dom till mig på morgonen så vi tog direkt en buss till centrum där vi träffade fisen och raffi. sen gick jag, oscar och gusten in i centrum och hängde lite i trapphuset högst upp mot ica taktet!(Y);d
sen sprejade vi vårt hår blott hahaha skit fult!:Ö
efter det åkte vi till daysyes eller hure stavas, där vid gullmars iallafall.
vi skule ientligen till bagis-.-'
men vi sket i det för dom kunde ändå inte, alltså dom vi bråkar med.
så vi åkte hem till mig och hämtade badkläder och sen cyklade ner till öringebadet!
FYFAAAAAAAAN VAD KALLT DET VAR!
skojar ingenstans:s sjukt kallt alltså.

men efter en stund när vi torkat och så klättrade vi på berg typ 50 meter upp.
sen gick vi på betong grejj, blev smalare och smalare så vi gick under altanen istället och satt där ett tag. men efter en stund klättrade vi ut igen.
skit läskigt.
satt lite på en lekplats och så!

senare gick vi tillbaka till cyklarna och oscar och gusten svängde av hem till oscars morfar och jag fortsatte hem till mig dåra...

åt och så när jag kom hem.
sen mötte jag oscar och gusten typ vid strandskolan på kvällen. så var vi runt där och * busade * hahah driver(A)
nej men sen hände MASSOR!:s

sen klockan 10 kom jag hem igen och dom följde med och vi körde hockeyspel tills klockan var 20 över 10 så då drog dom hem.

och sen imorse kom dom runt 10/11 tiden så vi drog ut. sen skulle jag hem, så kom farmor och farfar och aa:)

puss!;*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0