20:21

tjatja!:)

vart i skolan och så idag.
snackade med några om saker och så...

men efter skolan iallafall gick jag hem, och kvart i 4 åkte jag med min syster till centrum, på busshållsplatsen mötte vi emma i 9an och sen på bussen jacob i 8an så vi snackade mest om lärare i skolan;)

min syster hoppa av vid sikvägen och jag, emma och jacob vid centrum!(Y)

jag mötte mamma vid pressbyrån så gick vi till frisören, ska ju bli blond igen...
fett svårt eftersom jag har färgat brunt och massa!
men aja, först blev det ORANGE!
men sen blev det bättre efter vi tog någon till smet:S
så nu äre någon ah vet inte, brunaktig så ska jag göra blonda slingor om 5-9 veckor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0