alla rätt på matteorovet(Y)

hejsan alllllllaa!

är på skiit bra humör men ändå inte;o
skiiiit konstig, är lite ledsen för tänker på några saker''/
men lyssnar på en låt som man blir fett glad av, HAHAHAH!

men aja, idag i skolan hade vi matte test och JAAAG FICK ALLA RÄTT!:D:D:D:D
haha bäst ju, nej men efter skolan drog jag hem och duschade och sen gick direkt till bussen som var heelt full!;o
men åkte till tc och gick till mammas jobb därifrån. skiit nära(Y)
där var det varm choklad!:D hah gratis också;);p

sen gick mamma och jag till H&M home?:S jag ville ha ett örngått till kudden som det stog ' nothing compears to you ' på ÄLSKAR den låten så skulle verkligen vela ha en sån kudde.
men den var slut och kanske var slut föratt beställa också...
men ska kolla på en hemsida som det kanske finns sån eller london skulle få om 6 veckor menmen...

sen gick vi runt och kollade i massa affärer.
köpte några kläder och sånt, orkar inte skriva-.-'
men mamma och jag hoppade av vid mickes ( en kompis till pappa ) bilverkstad, han hade fixat vår bil och sånt.
där fanns det också gratis varm choklad:P
och sen åkte mamma och jag med bilen till centrum och handlade mat och köpte ett par nya svarta uggs till mig, hade bruna förra året ( bajsbruna ) HHAHAH!
och mamma köpte 2 par till hon.

sen när vi kom hem gjorde jag mat till mig och min syster och mamma mat åt henne och min sjuka pappa, och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, inne på fb,  chattar och sånt:)(Y)

messar lite också<33

men puss:*


- gammal...


Kommentarer
Postat av: rebecka

haha okej :D

2010-09-29 @ 16:24:56
URL: http://rfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0