farmor och farfar idag...

känner att jag inte bloggat på fett länge.
men idag var jag ju i skolan såklart.
kom typ 2 minuter försent? till mentorssamtalet men tog igen det dom andra gjorde ( inte så mycket )

hade slöjd också, först var jag i träslöjden och satt på min gamla plats med benja, ludvig, albin och en till tror jag?
vem...?;o
iallafall.... sen gick jag till syslöjden och var där med patricia och de, ska brodera någonting;s
en slags Lavendel, så ska det stå ' ÅSA '

asso det är ganska svårt att brodera menmen:D

sen aa efter slöjden var jag med benja, ludvig, albin och lite med patricia. vi kollade på datorn i grupprummet(Y)
sen åt jag när ludvig gått hem och aa massa:P


HAHA! - En bild från i sommras:P(N)

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: okej :D



vilken härlig bild!:D

2010-09-25 @ 09:11:49
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: johanna

fin ju :)<3

2010-09-25 @ 23:17:42
URL: http://sommerville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0