hemma:)

Hej.

Idag har det varit skola som vanligt dåra....-.-'
Efter skolan gick jag hem tillsammans med Ludvig och sen kom Felix, och efter några timmar träffade jag Johanna.
Vi vart runt lite här där hon och jag bor, sen gick vi in lite då och då in i idrotts hallen:P

Det var några som spelade InneBandy.
Några 98or, det verkade vara några äldre typ 20 åringar? Som skulle träna efter...

Sen gick vi hem och hämtade pengar hos mig, då gick vi till affären, sen var lite runt strandskolan.
Och vid 8 tiden gick jag hem till mig och Johanna till sig för jag skulle hem och käka, men nu sitter pappa brevid mig och kollar när jag skriver och de:P

Men aja:):*


 - DÅLIGASTE! hahahhahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0