riksdag eller regieringen idag:P

... var i skolan idag dåra, efter lunch åkte klass A till t-centralen och gick till riksdags huset eller vad det var för någonting(A)
där träffade vi en gammal tant som var vår gide som ignorerade mig och mina frågor totalt!:@
men när klockan var 2 typ då iallafall började vi gå mot t-centralen igen och jag och cissi gick lite före! hahahah:Ö

sen när vi kom till gullmars tog jag och cissi 72an till centrum alltså förbi vidlöksgränd och detdär:)
då bytte jag buss till 75an som går till kyrkan;d
hamnade på samma buss som stålis och hans kompis vincent eller viktor eller vad han hette:S
så satt bredvid stålis och vi snackade och så;ö
sen gick han av vid petterboda.
sen när JAG kom hem typ ducha jag, satt vid datorn och aa olika:)
vetefaaaaan....;p

sen har jag ba vart här hemma, käkat middag och såntdära:)

puss:*


Cissi & jag när vi väntade på bussen vid skolan/lagergrensväg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0