skoljoggen idag-.-'

tjeeenaaare!;)

idag var det ju skoljoggen.
jag sprang 4 kilometer på 23 minuter!(Y)
det är väll helt okej?!:)
jag och cissi gick och sprang lite efter då kuuta vi haha!:D

var ganska jobbigt men aja:P

sen hämtade mamma mig på albys parkeringsplats så åkte vi till någon grej som skulle snacka om kost, asso vad, hur, när och sånt asso mat.

efter vi vart där drog jag och mamma till haningecentrum och köpte 2 nya linnen, en tjocktröja, ett par leggings, en strumpbyxor och en t-shirt!

sen aa lite olika.
sen kom vi hem och jag kolla lite på datorn och sånt sen drog mamma till skolan föratt ha föräldrarmöte tror jag, och pappa och min syster hade åkt iväg till ah det var någonstans och köpt utemöbler till nya huset dit vi ska flytta så det blir nice!

puss:*
















Kommentarer
Postat av: rebecka

sötblogg :)

varför skriver du text på alla bilder ? :D <3

2010-09-26 @ 19:54:59
URL: http://rfe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0