Hemmmmmaaaaa(Y)

Hej!

Har haft orgenterings-dag idag-.-'
Kallt och jobbigt, menmen... Det tillhör ju skolan så man MÅSTE
Först mötte jag Cissi vid dendär Ica vid krusboda, sen gick vi till FEL hundängen.
Vi gick till den mot granängsringen ( stavning? )
Men det visade sig att det var en annan:S Så vi gick tillbaka och massa, sen kom vi tillslut fram till den vi skulle vara på!!(Y)
Vi började direkt med bana A, när vi letade efter kontroll 3 mötte vi Cassandra och Johanna. Så vi gick med dom, sen drog vi in i en skog och hittade 2 kontroller.
Då var vi klara och sen gick vi och tog en annan karta för bana B.
Sen när vi hade sista kontrollen kvar delade vi på oss men var inte en sån bra idé för jag och Cissi kom ut lixom åt helvete fel.
Vi kom ända till Krusboda... Så vi fick gå tillbaka men då hittade vi en kontroll:D:D:D:
Men den tillhörde Alby!:Ö:Ö:Ö HHAHA! Såååå synd menmen, vi försökte:)

Sen gick jag och min mentor Therese tillbaka till skolan, och Cissi och några andra tog bilden.
Men vi träffades iallafall í  skolan så hade vi möte, alltså jag, Cissi, Mathilda, Annely, Jannike/Doris i Hitta Nemo, Maria och somsagt Therese.
Fikade och pratade om skolan och sånt.

Sen kom jag hem och badade typ det första jag gjorde;o
Sen nu sitter jag vid datorn(Y):)

Puss:*


SKIT GAMMAL BILD!


Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: hih tack:D hur mår du?

2010-09-27 @ 21:31:06
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0