igår träffade jag simon och julia. jag va ganska osocial haha..... men aa el orkar ej skriva så mycke:Ö
iallafall...., julia drog hem typ 9, då gick jag och simon hem ti mej.
sedan gick han hem när han skulle käka.
imorse ringde jag julia och vi ska träffa johann idag klockan 1, han kommer ti tyresö.
sen kanske jag o jullan träffar simon el så? jag vet inte?!
ska också hämta min kattunge hos vetrinären ( akut ) :S



igår kom tess ( min katt ) gående utifrån och va helt blöt, hon luktade bensin/diesel....
mamma och jag tvättade henne, läste på internet va man kunde göra osv...
hon va livrädd, skakade o grejer. sedan kräktes hon.
när jag drog ut me julia och simon så ringde mamma akuten hos vetrinären och de sa att vi skulle åka dit så mamma gjorde det. tess luktade tydligen bensin/diesel i munnen och hade fått i sej och sånt:'(
så tess har sovit där inatt..... fått dropp, äter medicin som hon ska göra ett tag, och de har försökt tvätta henne och sånt!
det är faktiskt tomt utan henne, haha man behöver inte titta mot dörren när man ska stänga den så man inte klämmer tess osv. iaf det är tommare än va jag trodde de skulle vara utan henne.

 - tess:(<333♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0