´

ska träffa jullan när hon kommer hem från nåra hon firat typ påsk med?
igår cyklade jag o julia runt lite, vi stjussade varandra, haha de va ganska kul faktikst;))
sen drog vi ti donken föratt möta simon som va me erik o saniey ( stavning?! , men medans de käkade så cyklade jag och julia hem till henne så hon hämtade tjocktröja o sånt.
sen mötte bara simon vid fårdala skola, så va vi där ett tag.
sedan drog vi oss till mej, simon o jag gick. julia cyklade!
ehm..... snackade i friggan lite;o julia drog typ så hon kom hem 10. simon va kvar till 11.
inte så mycket som gjorde igår haha.... :P kul:Ö:Ö


Kommentarer
Postat av: Jullan pullan

SAAAKNAR DIG SÅÅÅ GALET MKT PRUTTUNGE ÅKER I MORRN FRÅN HOTTELLET TYP ( PÅ KVÄLLEN HÖR AV MIG NÄR JAG E HEMMA TYP ¤% PÅ NATTEN ELLER PÅ MORGENEN NÄR JAG VAKNAR SÅ KAN VI TRÄFFAS KANSKE????? PUSS ÄLSKAR DIG KOM I HÅG DET!

KLINT<3EKLUND

2011-05-20 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0