inget att göra, därför jag skriver!

sho, skolaaaa strax, börjar kvart i 10 idag.
egentligen kvart i 9 för mammi vill att jag ska dra på läxhjälpen men nääee.....;ö
Igår iallafall var jag med simon och julia, mötte jullan efter hon vart ute med victor. vi tog bussen till torget vid skolan och köpte cola o de:P satte oss utanför idrottshallen sedan kom simon vi snacka liiite................ hahahah!
han drog hem efter ett tag, sedan kom tillbaka och hade satt på sej en varmare tröja., jullan drog hem då drog jag och simon hem till mej. ehm..... snackade typ bara i friggan:))))


Klint ♥ Eklund! - due min bästavän jullan! ääälskar dej!!!


Jag slutar sent idag....
No,
So,
Svenska ELLER Engelska,
lunch,
Livsviktigt,
SvenskEngelska,
Musik.

asså jag TROR bara att schemat e så och hatar det hahahaha! ingen aning, men.....

Kommentarer
Postat av: jullan

Lisa du är min bästa vän kärlek till dig! <3



" för dig görja det tussen gånger om " <3

2011-04-15 @ 07:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0