IKEA med Annika och Julia

Har slaggat med Julia inatt:) Vi var ett tag med Albin och Jonis också till 23:00 ungefär?;o
aja Julia och hennes mamma kommer och hämtar mej lite senare så drar vi till IKEA! Det bliiir kuuul!:D ... haha<3
AAAAA iallafall vi kollade på Solsidan igår, eller jag tittade mest;) Julia decka efter några timmar, hahaha på mina fötter, kände verkligen hur det stack i fötterna. Sådär när fötterna somnat.....

Är faktiskt inte trött als! Amen Julia och jag satt lite kvar i friggan och spelade spel inlagda i Julias dator ett tag innan vi gick in och åt vaarma mackor, skiit gooooottt!:D
Sen duuschade jag och vi gick ut i friggan igen lite och spelade men nu väntar jag på att Julia ska komma och hämta mej, men mina jeeeaaans mååste hinna torka innan:(


puuusssssss

 - Albin, Liisa ( jag ) & Julia älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0