LiisaEklund<3JuliaKlint

tjjaaa!
drog ju ti Eriksdal idag. va me Julia, sen va Felica me oss också....
juuste såg min barndomsvän Angelica idag där också, men haha gick inte fram och hälsade, fett pinsamt om hon inte hade känt igen mej ju? har ju färgat håret och allting.... värsta random platsen också kanske?
men iallafall, lånade min systers undervattens kamera så de blev lite bilder under vattnet!:D
Danny i E.M.D va där också, snygg! HAHA!
efter badningen gick vi ti bowlingen och aa jag vann på vår bana. de va skit nära att gå ti gullmars så vi gick dit, åkte heeeem.....
sen kom jag hem och duschade och såånt:P
och nu kom Julia :) <3

lägger upp bilder sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0