Den som fråga, jag har en: Canon EOS 550

Sho, igår va de fredag juu sååå skiiiit skönt!
Började ganska tidigt igen, 5 över 8-.-'
Julia hade en ti lektion så jag drog hem men mötte Emelie nedanför trappan i Entrén som hade glömt en Spanskamapp typ så hänkade henne upp ti skåpen och hämtade den så tog vi samma buss hem.
Senare på kvällen skulle jag dra ut me Jonis, Jacob och Albin. Men frågade om Simon också ville me och så kom Julia också(:
Haha de va... Aa bra:) Bara skiiiiiit kallt om tårna.... HAHA! Vi drog hem ti mej och satt i min hall bara och snackade lite i en stund sen drog vi ut§

Men idag iallafall så har jag städat mitt rum, de blev faktiskt skit stor skillnad!:O:D

 - Kärlek ti dej!

 - I 6an tror jag. Jag och Albin bakom Benjamins röda ben;) Och Matte ti höger och Cissi längst ti vänset;) Haha!

 - Skit ful bild på alla oss. Haha

 - Sån har jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0