(:

tjaaaaaa!!!:D

skooola idag, första dagen jag åker buss ti skolan sen Jullovet:S:O:D
haha..... iaf, hade No första lektionen, man skulle skriva klart sina Labraporter, min lärare sa att de va ( skiiiit bra!:D ) sååå de blir bra!:P dehär ämnet magnetisk grejs skulle vi inte ha prov, utan vi skulle göra fyra bra labraporter sen lämna in och bedömmas av dom:S

sen efter de hade vi So, de va prooov på medeltiden-.-'
vi fick ha egenskrivna antäckningar..... tror de gick bra där me(Y)

sen hade vi tråkiga lektioner bara, sen väntade jag och Julia på min syster som vi skulle ti centrum i tandläkaren:(
Julia hoppa av på vägen hon skulle ut määä sin huuund:D<3
vi skulle kanske mötas efter men kanske inte blir så?:S;(

iaf ska käka snartt, pappa kommer hem me sushi. mamma och min syster e på skolkurs typ. om gymnasium tror ja;)

 - Liisa Eklund ♥ Julia Klint


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för systemkamera? ;))

2011-01-27 @ 17:14:46
Postat av: julia

Kärlek t dej liisa! :) <33333

2011-01-30 @ 13:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0